Після оформлення замовлення та його оплати, у кожному окремому випадку, ви отримуєте право відмовитись від Послуг та запросити повернення коштів. Ви маєте право відмовитись від оплачених послуг, повідомивши нас про це у встановлений термін. Від дати отримання нами запиту на повернення залежить можливість повернення коштів та сума утримань, пов’язаних із поверненням. Ви розумієте та погоджуєтесь з тим, що, якщо ви вже почали користуватися послугами протягом терміну відмови, ми утримаємо із внесеної вами суму вартості фактично наданих послуг на момент отримання запиту на повернення. Для отримання коштів зв’яжіться з нами та оформіть запит на повернення в установленому порядку. Оформлення повернення Для відмови від послуг та оформлення повернення напишіть нам за адресою agro.happiness@gmail.com або зверніться до служби підтримки за телефоном, вказаним на сайті. Ми підтвердимо отримання запиту на повернення email-повідомленням на адресу, вказану при оформленні замовлення. Для оформлення повернення, обов’язково повідомте нам: ПІБ та email, вказані при оформленні замовлення; назва Послуги (пакету послуг); дату замовлення; інформацію про платежі; причини відмови від послуг, а також іншу необхідну інформацію. Ви розумієте, що якщо ви не надасте необхідну інформацію, ми маємо право відмовити вам у поверненні та не розглядати ваше звернення. Наслідки відмови від послуг Якщо ви оформили запит на повернення у вказаний термін, ми повернемо вам кошти протягом чотирнадцяти (14) днів з дня отримання запиту. Для повернення коштів ми скористаємося тим самим способом платежу, який ви використовували для оплати послуг. Ми утримаємо із суми повернення всі додаткові комісії банків та платіжних систем, пов’язані з поверненням платежу. Якщо ви не користувалися послугами не з нашої вини або відмовилися від користування послугами з порушенням термінів та встановленого порядку, ми не відшкодовуємо вартість таких послуг. Особливі умови відмови та додаткові гарантії повернення Ми безперечно залишаємо за собою право встановлювати інші правила відмови для окремих послуг або надавати вам додаткові гарантії безумовного повернення, публікуючи особливі умови відмови від послуг на сторінці продажу продукту. Перенесення термінів надання Послуг Використання коштів на оплату іншого продукту Не пізніше двох (2) місяців з дати здійснення платежу, ви маєте право запросити зарахувати сплачені кошти в рахунок оплати будь-якого іншого нашого продукту (Послуги). Якщо вартість продукту, що купується, перевищує розмір внесеної вами суми (депозиту), ви зобов’язуєтесь доплатити різницю до початку надання Послуг. Якщо сума депозиту перевищує вартість замовленого продукту, різниця вартості не повертається. Для дотримання встановленого терміну ви повинні повідомити нас у порядку, встановленому для оформлення запиту на повернення. Закінчення періоду відмови У разі, якщо Послуги були надані в повному обсязі, до закінчення терміну відмови та/або до моменту отримання запиту на повернення, повернення коштів не здійснюється. У разі отримання запиту на повернення (відмови від послуг) з порушенням встановлених строків відмови повернення коштів не здійснюється.